Ensam och överdriven…

Sitter här, lördag kväll. Båda barnen har somnat…..

Och jag kan inte komma på nåt mysigt att göra. Jag känner mig ensam. Facebookchatten ekar öde, mailen kollad, bloglovinbloggarna lästa, Twitterflödet lootat…. Insta svämmar över av skojiga umgängesbilder. OCH JAG HAR TRÅKIGT.

Det är lördag… Maken har spelkväll…

Jag har försökt skriva på boken (som precis alla jag frågat om tips för förströelse har gett). Det var inte kul, eftersom det känns mer ”jobbrelaterat” än roligt. Jag orkar inte pyssla. Noll inspiration…. Läsa, nej!!! FAN OXO! Jag vill umgås och ha roligt.

wpid-20150801_174359.jpgKänns som hela världen har ett liv och här sitter jag, ensam och överdriven… Suktar efter nåt kul.

Lika bra att bara gå och lägga sig. Då kanske jag drömmer om nåt kul.

Kommentera

