Fixar me bild…

Ikväll har jag ritat och GIMPat en bild till ett projekt för välgörenhet. Ni kan få en liten sneek peek här:

sneekpeekNär min äldsta dotter var lika gammal som min yngsta är nu, så gjorde jag ungefär det samma. Ritade en bild och skickade in till ett co-lab för en feministisk plansch. Min bild blev inte utvald till planschen och jag Lilleskutt-grät så mycket. Stod inne vid skötbordet med ungen därpå, och ba:

hest2Den ratade bilden på en häst….

<—————— gnägg!

 

Känner mig inte lika emotionellt engagerad denna gång, men självklart skulle det vara kul att få med en bild i nåt projekt. Vi får se!

Kommentera

