Panic jar

Sitter å fyller på min panikburk lite inför NaNoWriMo….

image

I den lägger jag ord och meningar, helt randomiserade… får jag skrivkramp under november månad kan jag ta en lapp ur burken och skriva lite fritt om det jag får upp för att få krampen att släppa. Har också lagt ner doftkulor så att det ska bli en riktigt nice feeling att få öppna burken, och inte ett ”straff”.

Vill du bjuda mig på en lapp till burken? Bring it on. Lämna inspiration i en kommentar här till inlägget. 🙂 Ingen prestationsångest, det kan vara vad som helst typ: Glada marsianer! Äppelcidervinäger! Halva månen är osynlig! Grönsakssoppa i augusti! Hästshow! Ja… Ni fattar, just bring it on, snälla!?!

Kommentera

