Blandat… av allt..

Först o främst lackar jag ur på att ha tamponger läcker nu efter mina förlossningar. Det är så stort där inne att tampongerna hamnar på sniskan och bredden & tvären, så det läcker! Icke läckert! Jävligt messy bara!

Nå.. mer!

Jag har kört Zombies, Run virtual race idag. 5 km, skulle det va, men jag sprang 6 då gps:n strulade. Verkade vara årets grej, att springa längre än behövligt på loppen. Oh wellie…! #zrvr15 Placering, än så länge, med helgen kvar att genomföra loppet: Plats 737 Tid 45:37

Jag och storlillan har pysslat idag, så mysig unge ❤

Den lille bäbben har börjat åla, baklänges… så mysig unge ❤

Aså mina barn… oändligt med kärlek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ❤ ❤

Kommentera

