Carrot away by the plot

Skriver, skriver… än så ligger jag 1000 ord före utsatt planering för att klara 50.000 ord i november. Det börjar gå segt… två dar i rad har jag hamnat en bit under dagssnittet. Trots att jag har en uppdragen storyline och jag vet åt vilket håll storyn ska så… är det segskrivet.

Snart ska huvudkaraktären ge sig ut på det stora eventet i boken. Har glatt mig och skrivit avsnittet i huvudet a hundred times… nu känns det mest motigt när jag står inför att pränta ner det på skärm….

Just words… not even on paper….

Kommentera

