BOKEN OM GARNET!

Nu är det gjort! Jag har skickat in för provtryckning av en liten upplaga. Min barnbok ligger alltså i tryckprintern (eller vad det heter). NU! Nu nu nu!

Jag har suttit i samtal med banken typ en halvtimme för att kunna göra utlandsbetalningar och inte trodde väl jag att mina lustiga små meddelanden till Jeppson varje månad för hyrespengar och annat skulle lusläsas en vacker dag. Jag brukar ju skriva typ: Dåd utfört, Mord fixat, Tack för snopp, oktoberpenis etc osv… NÅGOT skämmigt! hahaha but I like it!

Nå, åter till boken. Den bör komma hem om ca 10 arb.dagar och jag är SÅ JÄVLA SPÄND på hur trycket kommer att se ut. Hoppas så mkt att jag kommer bli nöjd! ❤ ❤ ❤ min första bok som trycks!!! ❤ ❤ ❤ Snart är jag författare! 😛

Kommentera

