Kalender till mama

Jag skrev ju för några veckor sen om alla fina julkalendrar som finns till barn nu för tiden. Idag vill jag visa vilken julkalender jag klickat hem till mig själv i år. 😀

Te-julkalender från Grön Gåva. Whowhopp. Jag är så taggad på den här, det känns som ren lyx! Haha… kostar bara 55 spänn (+frakt, men köper ändå våtservetter från Grön Gåva så det spilleriller… handlar där ändå så att säga)

Jag hoppas på många olika smaker som inte är så tunga. Jag gillar inte kryddiga, parfymiga, lakritsiga teer. Jag gillar typ grönt, vitt och lixom… ljusa smaker. Kan inte beskriva riktigt hur jag menar. Det får gärna vara mycket smak, men inte tung smak.

Nåväl, återkommer väl med en recension sen. Skulle ni vilja ha en recension lixom… äh gör en poll!

Apropå starkt, vilken unge sa karscht till starkt?! Minns inte…

Kommentera

