Palla pärla…

Aså… ångesten när jag nyss fick peta ut en pärla ur näsan på storlillan. Jag ORKAR inte. Skulle avbeställa en tandläkartid på datorn a 4 minuters tidsrymd = ungen petar upp en silverfärgad pärla stor som en ärta i snoken. Palla den? Pilla den! Ja, jag kunde pilla ut den efter några minuters panik. Brydde mig inte ens om att spela lugn, så hon blev rätt skärrad oxo. Hoppas hon fattade allvaret denna gång å slutar upp.

image

Pärlan i fråga


Var ju till akutläkare för 9 månader sen då en paljett farit samma väg och fastnat helt!

Funtar oxxo på om min kropp skaffat sig pmdd, med tanke på känslostormar och annat ohanterligt kring lingonveckan.. Skulle just sitta snyggt!

Kommentera

