Försök till lite julstämning…

Ja.. det börjar ju bli tradition det här att vara magsjuka i december, så kanske bara ska addera det till festen!? Min kollega berätta att dom varit magsjuka över julafton i …. åh gadd minns inte hur många år, men många! Barnfamiljers vedermödor alltså!

Nåja, jag tänkte prata lite om sånt härnt.

Små utklädningsdressar för barn. Finns i pepparkaka, tomte… Ja, ni vet ju! Just de här e från Ellos, finns att köpa: Pepparkakan här och tomtedräkten här. Jag har personligen inte köpt något sådant än till mina barn, jag vill att de ska vara stora nog att uppskatta utklädnaden själva. Men kan tänka mig att barn som är lite äldre, typ 3 år och uppåt känner sig SUPERJULIGA i såna här dressar. Kommer lätt köpa det när barnen blir lite större då som sagt.

Men, min mamma köpte en så söt haklapp med tomtedräktmotiv… Den var alldeles lagom uppiffande för en liten bäbis på julafton tycker jag. Jag tycker oxå att jultröjemotiv är hur söta som helst, skulle helst vilja ha en var till hela familjen. Dämmit, Jeppson kommer aldrig gå med på att ha en 😦

Haha, hittade en butik som säljer ”Ugly Christmas Sweaters”. Roligt!

Ugly Christmas Sweaters

Kommentera

