Kräkis och höris…

Alltså. Vad är oddsen? Alltid när jag ska göra nåt för mig själv/nåt kul, så blir jag och/eller mina barn sjuka. Kanske är det för att jag alltid gör saker och ser fram emot saker…?? Pfff hahaha nej! Eller?

Iallaf så skulle jag idag på hörseltest och lite info för min j¤%@la tinnitus! Måste avbokas. Imorn skulle vi på ett kalas… Avbokas! Söndag skulle vi ha glöggknytis, nehepp. Så trist när det blir såhär. Men!!! December är ju alltid fullsmäckat och och kräksjuka kommer ju oftast i dec-feb. Så atte…!!

Kommentera

