Tekalendern lucka 1-5

Jag har ju den här Te-kalendern.

Jag hade tänkt mig nåt lyxigt till mig själv så här i julesmåbarnstider…. Här kommer recensionen på tepåsarna lucka 1-5:

  1. Härliga tider, örtte – Smakade svagt örtigt, obestämd smak
  2. Earl Grey – Smakade vanligt svart te.
  3. God magkänsla, örtte – Smakade svagt örtigt, obestämd smak
  4. Upplyft sinne, örtte – Smakade svagt örtigt, obestämd smak
  5. Hildegards energi, örtte – Smakade svagt örtigt. Lite jordig smak.

Ja som ni ser, ingen smaksensation direkt. Är faktiskt riktigt besviken än så länge. Jag hade ju tänkt mig att få smaka massa nya, härliga smaker. Typ en sort varje dag. Inte örtte, örtte, örtte och svart te, lixom. Men jag får skylla mig själv, jag borde läst på bättre innan jag köpte kalendern, så hade jag kunnat välja någon med mer variation i. Återkommer  med recension på vidare påsar….

Kommentera

