Fröken Frimans krig, ingen tebjudning direkt…

Fröken Frimans krig

Har du binge:at den här serien i helgen. Fröken Frimans Krig. Jag ÄLSKAR den! Jag hade faktiskt inga jätteförhoppningar om serien när jag började titta men efter typ, 4 minuter var jag helt fast. Nu när jag tittat klart på första säsongen så SAKNAR JAG karaktärerna så jävla mkt. Längtar till 25e dec när säsong 2 börjar sändas. Kolla bara på bilden… Rysmys!

En av mina livsmål är att leva i ett kvinnoseparatistiskt kollektiv någon gång. Den här serien ger just den känslan som jag tänker mig ska finna i ett sådant leverne. ❤ I love it! Är lite smygkär i en av karaktärerna oxo hahah… Och tårar smet lös både en och två gånger medan jag tittade.

Gillar ni kvinnokamp, starka kvinnliga karaktärer och förebilder och är trötta på korvfest? Se den!

Trailer nedan:

http://www.svtplay.se/klipp/3769233?type=embed&external=true

Nåja, tepåsarna i kalenderna då..

  • Lucka 6, Tomtens hemlighet, fruktte – äckligast hittills. Smakade utspädd glögg.
  • Lucka 7, Magisk trolldryck, örtte – Godast hittills. Smakade örtigt men inte så svag smak som de tidigare örtteerna.
Kommentera

