Besvikelse och platt fall?

Jag var sååå peppen på min barnbok. Men det har BARA strulat och nu har tryckeriet slutat svara. Det har gått en månad sedan senaste svar och jag har mailat och kontaktat dem via ordern på hemsidan ungefär varannan arb.dag sedan senaste kontakten. Aså, mitt livsöde är:

Kan något gå fel, så gör det det!

wpid-wp-1445264174161.jpeg

De flesta som känner mig kan hålla med om att det stämmer in på mig.

Jag är med i Egenutgivarna, en förening för just egenutgivare. Där finns en snubbe som i Facebookgruppen talade gott om tryckeriet, så jag frågade honom ang. dessa problem. Han hade inte upplevt något liknande förut men skulle hjälpa mig att maila till dem för o se om vi tillsammans kan få reda på vad som hänt. Schyrre!

Nästa tryck blir det nog ett annat tryckeri istället… This sucks!

Kommentera

