Ok kompisar…

Jag ska försöka komponera nåt här då, tröttheten till trots.

Jag har sagt upp mig på Polisen och fått ett nytt jobb i Farsta c. Så himla skönt, välbehövligt och roligt med lite nytt och flyt. 😀

Jag ska vara snäll skata resten av uppsägningstiden och bara kraxa lite, lite ibland, aj zvär!

I övrigt, Garnet är på väg nu från tryckeriet, wop wop, spänning! Jag har köpt en gördel som ska staga upp ryggen som är som en säck potatis när jag står/sitter på jobbet hela dagarna i hopp om o få lite fason på mig… Jag längtar efter den beställda klockan…. Bebbe har fått 2 nya tänder och vill bara hålla händerna o gå, gå, gå. Storlillan är en stjärna som alltid, fin och mysig.

Se så… nuu vet ni vad som händer i min lilla håla!

Kommentera

