Garnet är ute och jag äter smet

Nu har första barnet (förutom mina egna) satt läslus-gaddarna i Garnet. Fick fin kritik. Garnet är ”ett fårbjörn”. Fantastiskt. Det har tänkts kring nåt jag skapade som bebolutt.. och jag menar!!?? ‘

390082_275739692480283_396479313_n En ser ju på bilden här att Garnets författare är ett sant geni, kaffekopp o smarta glajjer, glitter i luggen och ALLT!! Så jävla snyrre!!

Nu… är jag lite mindre snyrre. Sitter o käkar chokladbollssmet direkt ur burken och bara surfar runt. Fick en bokidé när jag nattade barnen, men… vet inte om det är nåt att ha.. så många tankar, så lite…. driv/tid/ork!?

Kommentera

