Ajö Polisen

Idag lämnade jag in sista uniformskläderna å klippte mitt tjänstekort. Att komma tillbax till arbetsplatsen 1 vecka efter jag slutat var konstigt. En grå, fadd dimma låg över hela stället. Jag kände inte igen mig fastän jag vet varenda vrå. Stället är inte längre min arbetsplats. Jag har gått vidare.

Någon gång ska jag skriva ner lite tankar om allt skit som hänt de här 5 åren i mitt yrkesliv men inte nu. Det är för färskt. Jag vill glömma ett tag. Jag vill börja på ny kula. Hoppas på vuxna kollegor, kanske några med barn som förstår hela den biten. Nya arbetsuppgifter att lära mig. Jag är redo!

🙂 men nu!!! PÅSK!!!

Kommentera

