#bokenomgarnet

Det är SÅ roligt att det ändå händer lite saker som författare. Idag fick jag ett mail från Barnboksinstitutet. De ville ha in en ”Garnet” till sin samling för att läsa och ämnesbestämma. Om jag förstod det hela rätt har de även, en gång om året, en utställning med förra årets alla utgivna böcker som kommit in till dem. Coolt. Måste hålla utkik! Tyvärr verkade de inte ha någon Twitter, vilket annars är guld värt när det gäller att hålla koll på event etc.

Sökte på mig själv på LIBRIS (nationella bibliotekskatalogen) och där kom jag och ”Boken om Garnet” upp. JAG ÄR verkligen författare nu. ❤

Och så har jag fått igång min webshop för böckerna. Den är ganska provisorisk och det går endast att pröjsa med paypal i den, men vadå!?

img_20160303_152249.jpg

Kommentera

