Hej hej

Just nu sitter jag med hårblekning i skallen, ska fräscha upp det rosa så klart. 🙂 Kli kli!

De senaste dagarna har jag varit lite låg. Jag är inte van att inte greppa saker på studs och nya jobbet bjuder på så många uppgifter jag aldrig tidigare ens nosat på. Phu!

På det har jag gått och blivit med nytt bokprojekt. Ett antologiprojekt jag ska redaktöra för. Det blir mitt lilla nystartade förlags första utgivning. Jag har ju mitt andra manus från NaNoWriMo 2015 testläst och ska redigeras och skickas till lektörstjänst men…. Just nu vill jag jobba på det här antologiprojektet lite mer. Whoho!! 😀

I övrigt är jag helt förälskad i SnapChat. ❤ så himla rolig app, räddaren i nöden dagar som de här senaste. 🙂

Kommentera

