Veckor dagar tid

Ännu en arbetsvecka har passerat. Denna vecka har inte varit bra. Magsjuk dotter. Tvekan på min egen förmåga. Sötsug å pms. Depp.

Jag har ändå blivit rosad av min handledare på jobbet. Hon kallar mig geni och tycker jag är född till yrket. Gulle ♡ det värmer!

image

Det var föreläsning i torsdags om syn- & hörselnedsättningar på jobbet. Vi fick testa glajjor som simulerade ögonsjukor så som grå & grön starr, diabetesfläckar och bortfall på gula fläcken. Mycket intressant!!!!

Idag var den bästa dagen på veckan hittills. Efter jobbet käkade vi på Olearys hela lilla familjen. Pannkakor med glass å diverse hamburgare. Mums.

Kommentera

