1 månad senare

Nu har jag jobbat på nya jobbet inom kommun typ en månad. Med denna i backspegeln, vill jag tillbax till Polismyndigheten? A.l.d.r.i.g i mitt hela jävla liv!!!!

Chefer som är rättframma och rättvisa. Kollegor som bryr sig, pratar och skrattar, hälsar på alla, tar upp problem och försöker att tillsammans att skapa god anda var jag inte bortskämd med på Polisen. Där härskar härskarteknikerna. Där vinner baktalarna chefernas gunst. I bullrig oergonimisk stressig miljö. Oviktiga. Aldrig goda nog. Aldrig göra rätt. Alltid förvänta sig skit… det där vill jag ALDRIG tillbaka till.

Tyvärr alltså… för myndigheten. Grattis till mig.

Och min tinnitus har minskat och min dimsyn pga överspända ögon borta. Inga inflammerade vaglar av torr luft å drag. Jag orkar existera med min familj när arbetsagen är slut och i lönekuvertet ligger flera tusingar mer varje månad!!!!

Nä. Jag vill aldrig tillbax. Det var min tur nu ♡♡♡ Karma!

Kommentera

