Citrusvatten

Hallå där Gomorrn. Idag vaknade jag med en smula träningsvärk men inte så farligt med tanke på att jag körde järnet på passet igår. Ben/mage/stuss i bootylishes på Sats. Blir bättre å bättre för var pass jag tar. ^^ Känns fantastiskt.

Jag kastade ju ut vågen innan nyår och har bara vägt mig 1 gång sen dess. Fantastiskt känsla att lyssna på kroppen istället för att hetsa efter låga siffror på vågen. Och suprise suprise, aldrig förr har jag haft så lite kroppskomplex som nu trots mammamage å bonuskilon. ;D

Går ju dessutom 40 min/dag. 20 min till och 20 hem från jobbet + tränar 1-2 pass i veckan. Känns så SKÖNT att träna igen, kunna röra mig, bli stark.

Kommentera

