Kulturell dag

Började dagen med kollegorna och frukostmöte. I Söderledskyrkan samlades vi och såg föreställningen ”Kysst av spriten” av och med Karin Sjöberg. Intressant och trevligt.

image

”Ett hål inombords, alko-hål”….

Sen var jag o lunchtränade spinning. Det gick helt ok. Svettigt som fan. 🙂

Därefter en kvick tur till naked juicebar och en mean green crusher large senare kunde jag ta mig an avtackningen av min företrädare på jobbet. Fina tal och gott fika. Därefter jobba lite å sen traska hemåt i regnet.

Väl hemma igen = pizza och ”Hitta Nemo” med familjen. Mys på maxnivå.

Sist på dagen borstade jag håret. Första genomborstningen i år (yes på riktigt). Skönt. Nu klarar jag mig tills nyår med den saken. ^^ (Edit: Nu kan jag ju bli tagen på allvar dessutom #drarmitthårtillstacken)

image

Godnatt

Kommentera

