Fortsatta försök

Ger ej upp kampen om en läckagefri mens… efter tre menstruationer med menskopp i 2 olika storlekar har jag insett att den metoden ej heller funkar… Mens vs Catrin 3-0.

Efter lite googlande beställde jag ikväll svamptampong på webbshoppen makemesmile.se och nån timme senare plinga grannen på dörrn. Haha 😅 jaha vad är oddsen att jag ska beställa nåt från någon i samma hus jag bor i?

Har varit lite betänksam ang. hur dessa små svampar skördas. De är ju vattenlevande djur i korallrev och jag råkar bry mig en del om sådana… djur och rev alltså! Jag googlade runt ett tag innan jag hamnade på makemesmile där det stod att svamparna skördades så att de kunde fortleva även efter skörd. Så jag slog till.

Nåja. Nu ska jag testa svamptampong: ett litet kadaver med god uppsugningsförmåga att ha inne i vaginan… Jag kör denna menstruation ut och så kommer ett 1a utlåtande. Håll era små tummisar nu allihopa!

Spara

Spara

3 responses to “Fortsatta försök

  1. Hej Catrin,
    Blev också väldigt förvånad med en beställning från samma adress som oss.
    Hoppas svamparna kan infria förväntningarna och hjälpa dig såväl som andra som har köpt.

  2. Pingback: Recension svamptampong. |

Kommentera

