Fiskpinnar etc…

Idag har jag äntligen tagit en rejäl rova med antologi-projektet. Lektörsläst 1 nytillkommen essä och mailat eftersläntrare. 🙂 Jag tror fortfarande riktigt hårt på det här projektet och trots att semestertider och småbarnsliv på alla fronter har kommit emellan oss och deadline ligger vi bra till. Tror starkt på ett inskick till förlag i vinter. 🙂

Annars… Har klippt sönder min bok ”Bok-Malin” som jag fick av Gotte back in the days. Storlillan hade ändå pyntat sidorna fulla av mascara så… Waste, useful waste… Har tagit ut de citat och ordspråk som inspirerar mig och vikt ner dem i min panic-jar inför framtida skrivkramper.

Tidigare i veckan fick jag även utkast-idé till NaNoWriMo 2016 eller 2017. Jag har ju skrivit 2 manus via NaNoWriMo och jag älskar upplägget, verkligen! Skrev 2013 och 2015, så vartannat år har det ju blivit hittills. Jag VET ju att jag har senaste NaNo-manuset att redigera men aj aj aj jag har ju…. 3 olika RIKTIGT feta bokidéer som ligger och pickar på skrivnerven. We´ll see November!! We´ll see….

nanowrimoJag måste faktiskt, precis på tal om det, verkligen redigera NaNo2015-manuset. Vill ju ge ut den boken 2017. Hehe, alla dessa drömmar, så lite tid!

Kommentera

