Hayaall…

Augusti knådar vidare. Jobbet med… igår var en hektisk dag och jag är ej sugen på en till idag. Dock älskar jag mina kollegor ♡ skrattade såå mkt på lunchen, tårarna rann… menskopp å skavsårsplåster kan vara superroliga saker i rätt sällskap, I tell ya. 

Nåja. Bara bita i bakloppan och klä sig för en ny dag…. phu…. appropå det. Beställde förra veckan kläder för 1600 :- som jag nu går å väntar på. ^^ höstens garderob. Jag håller på att rensa ur alla för små ”pre mombod”-kläder och fyller på med nytt jag trivs i. Weee… paket, kom nu! 

 Bild från igår…. 

2 responses to “Hayaall…

  1. För att läsa mer om just menskopp, kolla då in menskopp.se

Kommentera

