Svar nej!

Haft en vidrig dag idag. Allt har strulat, datorn, hjärnan, pappershögarna, folk, handläggningar…. Jag. Är. Slut….! Det enda som hållt mig på banan är PÅ RIKTIGT min kollegas imitation av SvampBob när han i SvampBobfilmen tror han ska bli befordrad och sjunger sin ”jag e redo, befodran”-sång…. Jag har sjungit den om och om i mitt huvud idag, precis innan breaking point och då tippat över på banan igen, med nöd och jävla näppe!

Några av de populäraste taggarna för denna bild är: spongebob, funny och sad

Tårarna i ögonfransarna, pannan i handflatan….!

Kommentera

