photobox punch out

JAG AVSKYR Photobox´s jävla hemsida! Jag har försökt i flera dagar och lagt timtals, JA TIMTALS av min lilla ynkliga jävla fritid jag har som heltidsarbetande småbarnsmorsa med vardagspussel och hobbyförlag + distansstudier + ett äktenskap att försöka vårda och övriga fritidsintressen som får ungefär noll minuters tid/vecka. Timtals tid har jag lagt på att försöka beställa hem några jävla foton, när jag istället kunde gjort något så mkt mer produktivt den tiden. (Ursäkta alla svordomar, men jag är på gränsen till vad jag pallar med just nu). Hade jag inte behövt den här framkallningen hade jag skippat efter första försöket, men efter att valt ut bilder i över en timme ur flera olika mappar och funderat och knådat så kände jag, jag måste få iväg beställningen!!!!!

Det är så mkt buggar på deras redigeringsverktyg att jag bannemig, efter flertalet försök och inte helt utan tekniska kunskaper, i 2 olika webbläsare och efter 2 supportmail, inte får iväg en beställning…. Jag är så arg, och ledsen, och uppgiven just nu…. jag kommer ALDRIG… ALDRIG!!!!!! Mer att besöka Photobox´s hemsida. Jag kan inte slösa en minut till av mitt liv på det företaget.

Kommentera

