Hmm..

… jag undrar å flundrar lite utifrån den där dokumentären jag tipsa om för nåra veckor sedan här på bloggen. Sprucket liv, om sprucket underliv. Kvinnan där i hade ju kontaktat strandkliniken å fixat till sin muff och, som jag fattade det, fått känseln vid penetreringssamlag tillbax. 

    Kanske ska jag göra en konsultation där. Jag tror inte att jag vågar mig på en operation men för att få ett utlåtande. Sös gynspecs råd funkar inte iallafall: ”Lära oss ha sex på nya sätt”. Lätt när allt känns skevt å efter varje försök blir jag deppig å gråter. Mysiiiigt!!!? 

    Kommentera

