Lopphår… :)

Nu går det löss på förskolan, mums i pallet.

Jag har gjort en ny omgång ingefärsshots, denna gång med lime och citron, ingefära + lite honung. Mums!

Vi har stegtävling på jobbet så går och dras med en stegräknare om dagarna. Idag har jag gått 10500 steg. 🙂 Vårt lag kommer nog inte vinna, men det gör ingenting. Kul bara att vara med på saker som anordnas.

img_20160929_133517.jpg Sorg i min borg när jag kom i morse till jobbet och insåg att min Fittonia vissnat. Den var bara en packe skrumpna jäkla blad i en svart äggkopp. Oh well. 14 liter vatten senare och så vidare, kanske den kan återupplivas?

Kommentera

