Bild

Dagen idag bara. 

Idag har jag varit på föräldramöte på förskolan, efter jobbet. På jobbet har jag gjort så mkt, tiden har riktigt susat fram och jag har haft rosor på kinderna av febril aktivitet, I love it! (men därav bettskenan på bilden, sån tillfällig från apoteket, då jag f.n. tappat bort min från tandläkaren).

Nåväl! Nu är jag hemma och har precis skapat mig en kopp te. Fick övergivna tepåsar av mamma & pappa: Arvid Nordqvist (se suddig bild). Fairtrade-certifierat och 100% klimatkompenserat. Allt te packas direkt och transporteras utan mellanhänder. Ekologiskt nedbrytbar tepåse. LÅTER FLÅDIGT VA? Smak: okänd! Men jag tycker det smakar typ som vanligt frukt-te, helt okej gott lixom. Spara

Kommentera

