Synsk som attan-kattan.

Här om dagen började jag tänka på en kollega till mig, som skulle ha barn här i dagarna… Bara apropå ingenting tänker jag på att nu måste nog bäbben vara på G, slänger en stund senare iväg ett sms. Det visar sig att bäbben kommit ut bara nån timme innan jag smsat, coolt! Jag måste känt på mig att en ny person var på plats i världsaltet. Tror ni på sånt?

wpid-20131102_175420.jpg

Jag har ofta känt mig synsk, eller kunnat se tecken på saker, men… det försvinner mer och mer med åren. Dock har jag en så cool grej i mitt liv. Mitt ex, som gick bort… (eh. han har btw födelsedag JUST IDAG kom jag på nu, hur spooky?) Nåväl, han gick bort för ca tio år sedan. Jag frågade honom en gång: ”Vilken är din favorittid på dygnet?”, varpå han svarar ”några minuter över halv ett på dagen”. What? 12.34 menade han.

Och sedan han gick bort har klockslaget 12.34 visat sig för mig när jag mått dåligt eller varit orolig, som att han vill skicka ett meddelande till mig att: Allt ordnar sig, allt kommer att gå bra!! Och inte bara jag har sett att det här klockslaget dyker upp på helt sjuka vis, verkligen in my face, så jag inbillar mig inte att jag ser 12:34 oftare än något annat klockslag.

Kanske ska jag kontakta nån spåtjänst, typ Synsk Online och höra om de vet något om detta 12:34? Kan ni inte lämna en kommentar om ni tror på sånt här och/eller har något eget coolt ”övernaturligt” att dela med er av?

Kommentera

