Hej hej

Läget ikväll då? Idag har jag och familjen varit och tänt ljus i minneslunden på Skogskyrkogården. Två ljus, ett för vardera familjeträds dead people. Det var mysigt och så. Sen köpte vi lördagsgodis och därefter åkte vi till Tyresö och hängde me momo och moffa, bytte till vinterdäck och åt glass. Det var mys i pyset ❤

Imorgon ska jag och storlillan på museum med lite kompisar till mig. Det ska bli riktigt nice. Hon börjar bli så stor, den lille damen. Visslar och förmanar och när hon skulle gå å lägga sig nyss utspelade sig följande konversation:
Jag: -Nä inga skor när du ska sova!
Hon: -Jo, men jag måste ha dansskorna på mig.
-Nej, inte i sängen, inga skor i sängen
-Men min chef säger att jag måste dansa en sista dans.
-Jaa…ha… okej…. är det en sträng chef?
-Jaa!
-Okej, vad heter  den chefen då?
-Dodó Batti.

Ja… Vad ska en säga, bara låta henne dansa en sista dans. Vill ju inte att Dodó Batti ska dra in hennes lön eller ge henne sparken!!?

Kommentera

