En drunknad häst.

Jag drömde massa märkligt i natt, men bland annat att jag gick ut på en badbrygga och i vattnet, en bit ner under ytan, flöt en drunknad häst med håligt öga och smått uppluckrad. Jätteläskigt! Vad kan detta ha betytt. Googlar…

Häst: Kraft och styrka, oftast maskulin energi. Hästen har annan färg än vit – du får reda på ett dödsfall. Ser du en död häst i drömmen väntar en viss stagnation inom ditt yrkesområde.
Drunkning: att drömma att en själv eller någon annan drunknar kommer betyder tur med det mesta och klara sig helskinnad genom många problem.

Ah, jag fick nyss veta att Janet Reno, USA:s första kvinnliga justitieminister, har avlidit knappt ett dygn innan valet i USA, valet då de kan få sin första kvinnliga president.

Okej, tolking på drömmen då: En maskulin kraft eller styrka har drunknat (Donalds?). Jag får reda på ett dödsfall (Reno) och jag kommer ha tur och klara mig igenom problem = Hillary Clinton kommer att vinna valet inatt!!!!!!! Och att jag kommer stagnera lite på jobbet, vilket är sant, för nu har jag bloggat i en halvtimme istället för att jobba, FY MIG!

OH SNÄLLA låt det vara så att Clinton vinner. Jag har inte ens orkat skriva här på bloggen hur mycket det skulle betyda för mig och många, många andra. Har börjat gråta flera gånger vid tanken på en till stor kvinnlig ledare i världen. Samt att Donald Strunt fan inte får vinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det skulle vara örfilarnas örfilar för alla kvinnor, typ!

Kommentera

