Häjhäj myson

Idag är det söndag, och pappan i huset är och jobbar… Förskolan är stängd på tisdag, och han får vara ledig då med kidsen = jobbar idag istället.

Jag har hängt upp en jäkla julslinga i köket och det ser för taskigt ut, men jag orkar inte hålla på att anstränga mig för mkt. Barnen tycker den är fin, och det är ju ändå det viktigaste för mig, att dom ska vara nöjda och glada 😀

Jag har lätt huvudvärk och försöker bli klar med en inlämning till plugget. 2000 ord om pensionärers ekonomi och autonomi kring boendesituationerna i yngre pensionsåldern. Har hittills fått ihop 1347 mellan rensning av granatäpple, medling mellan arga barn och blöjbyten/toalettassistans, gos- och lekstund med mera! Nu tittar barnen på lite Spöket Laban, så jag ska försöka rejsa de sista dryga 400 orden nu på lite analys och sammanfattning.

HEJA MIG, HEJA SMÅBARNSLIVET!

Kommentera

