Letar ni oxo rabattkoder?

ALLTID när jag ska köpa något på nätet och jag har klickat ner allt jag vill ha (och lite till tyvärr), gått till betalningen och ser rutan för ”rabattkod” så sticker jag till Google och letar efter nån giltig rabattkod för aktuellt ställe. Det funkade ofta jäkligt bra förr i tiden, många hundralappar tjänade men på senare tid funkar det fan inte…? Det är bara massa kampanjlänkar och såna allmänna rabatter som redan gäller på sidan, typ ”mellandagsrea”. Bah nej..? Jag vill ha specialrabatt 😉 haha! Jag är ingen som lixom klickar runt och köper nåt för att det är rabatt, jag vill lixom handla det jag vill handla och utifrån exakt det hitta nån smarrig rabatt.

Finns nån ny sida med rabattkoder som är under uppbyggnad. Kanske jag i framtiden kommer ha lite mer tur där? De har ca 320 webbutiker i dag och har som mål att ha ca 600 under 2017. Det låter ju jäkligt bra, frågan är ju bara om det är just såna rabattkoder jag tänker på, som ger lite nice feeling av spion-aktiga specialrabatt? Eller om det är en sida med bara samlade ”just-nu”rabatter på olika sidor. Hmm….

Nåja, hur som helst. Jag älskar rabattkoder. Släng gärna massor av såna på mig, så blir jag glad. Typ langa omgående hit ett rabattkodsregn någon? 🙂

reklaminlagg

Kommentera

