Gott nytt år på Er <3

Ännu ett år har gått. Två Stellor och två bokutgivningar bjöd året på

Tänk, nu har jag bloggat så här i +10 år. Och jag började göra tassavtryck på nätet redan 2001 i form av hemsidor, communitybloggar, recensioner etc. Alltså i +16 år har jag lajjat runt nu på dass intärnutt (se under: Mitt liv i text

2017 finns 2 planerade utgivningar för FemiFiction Förlag, som jag driver. Ett antologiprojekt i samarbete med massa coola quinnz och en till egenskriven pocket. Kommer bli så FETT! Tror inte att ni förstår vilken jävla dröm som slagit in, i och med att jag börjat ge ut.

Jag har alltid varit en sån som har massor av bra idéer, kommer på grejjer. Men jag vågar aldrig driva igenom det fullt ut. Jag har lidit av dåligt självförtroende när det kommer till eget företagande etc. Jag kan citera mig själv för bara 2 år sedan:

Att försöka och misslyckas dödar drömmen om att lyckas

Jag har lixom inte ens vågat försöka, i rädsla för att krossa drömmen. Nu får det bära eller brista, jag kör på. Visst, jag kanske inte säljer gigantiska upplagor av mina böcker. Visst, mina omslag och mina inlagor kanske inte är det proffsigaste marknaden skådat. Visst mina storys är inte hippa och spännande. MEN DET ÄR MITT! Och det är utgivet. I skrivande stund har 5 internetbokhandlar min bok i sortimentet. JAG ÄR SÅ himla glad och stolt över det här och jag blir så jävla glad för varenda en som klickar hem en bok jag skrivit. ❤

http_blogg_passagen_se_catrin_tin

Så med hopp om fortsatta utgivningar, fortsatt försäljning och ett GOTT JÄVLA NYTT ÅR till Er allihopa, så checkar jag ut för 2016 nu… Bom!

Spara

Kommentera

