Tankar etc.

Tänker mkt när jag har pms. Och i.o.m att jag bokat tid för en konsultation för att höra om det går att fixa till mina förlossningsskador i underlivet börjar andra tankar snurra oxo. Tex att jag har hängande mage, då huden blivit slapp med bristningar. Jag vill verkligen inte hålla på med plastikkirurgi och sånt, verkligen inte. Men en tanke leder till en annan, och vips ramlar jag ner i ett gammalt, invant hål av kroppsnojor och självförakt… Då blir jag peppad av sånt här:

Kommentera

