Yes!!

Nu har jag lämnat in båda mina slutuppgifter i kurserna jag pluggat här i höst/vinter. Whoho, känns fantastiskt! Nu kommer jag inte att plugga mer på minst 2 terminer eftersom jag vill satsa på förlaget och bokutgivningen till 100% min lediga tid. 🙂

Eh…

Måste avsluta skrivandet, en ungen skruvade just sönder datorstolen. Den andra står upp i fåtöljen och hoppar. Gaah..!!

På återskrivandes…!

img_20161222_192150_077.jpgMin bok finns att köpa via bokus.se, adlibris.se mfl internetbokhandlar… 😉

Kommentera

