Helg med mera…

Idag har vi bara storhandlat, i princip. Vilat, myst, käkat goda grejer etc. Ni vet FAMILJEMYYYS! Nu leker barnen nån slags moster-skrämma-lek med Babblarna!?

-HAR VI SMÖR, HAR VI OST!! Skreks det just nu här hemma, jaha… lite fikadags alltså. 🙂

Lätt huvudvärk som tränger sig på… Trötthet… Veckan som kommer blir det 2 olika läkarbesök för familjen. Ett för minilillan som verkar ha lite ont i sina små fötter och ett för mig, jag ska försöka få testa mina sköldkörtelvärden pga ovannämnda issues + ständigt frusen m.m.

Shit, känner att denna bloggpost blev riktigt snurrig och ointressant, men vem vet!? En vacker dag kanske jag vinner nobelpriset i litteratur för den, haha!! 😉

Nåja. Apropå litteratur. Provtrycket till antologiprojektet kommer också veckan som kommer här, det ska bli RIKTIGT snajsigt att se. ❤ Det är ännu mkt jobb kvar på boken men preliminärt releasedatum ligger i sista helgen i mars. Det tror jag absolut vi kommer att hinna. 🙂 Heja oss! #FemiFiction

Kommentera

