Så snörvlig.

Blev faktiskt lite glad idag när näsan täpptes igen och jag känner ”riktiga” sjukdomssymptom. Var fan rädd på allvar att min stresstålighet för en gång skull svikit mig och utmattningssyndromet var ett faktum. Men… Det verkar som att det är en förkylning + pms som har däckat mig.

Igår började jag skriva lite försiktigt på ett bokmanus som jag har i mitt inre. Det är svårt för huvudpersonen ska vara en snubbe och jag identifierar mig inte alls med män, roas inte av dom och skiter mestadels i deras små perspektiv på livet. But anyhow… Jag älskar manuset och storyn och vill få till det hela, så bara o gneta på…

Idag har jag jobbat med Musiker & Mamma-antologin. Gjort omslag, gjort promokort, redigerat klart alla bilder som ska in i boken… Pillat med lite administrativt.

Har oxo skickat ett recensionsex av Räddare i döden idag. 🙂 Så… jag har fått rätt mkt förlagsjobb gjort trots förkylningen. OH LORD thanx, hjärnan är with me än!

Dock har jag hejdlöst pms-gråtit i typ 10 minuter i soffan för att Jeppson satte på en jävla film där ungen dog 3 minuter in i filmen. Ba NEJ jag fixar inte sånt, fick sån jävla hjärtskärande ångest och ville typ springa in till barnen och slita upp dom ur sängarna och krama dom i 12 år…. Vi tittade inte mer på den filmen. Fy fan. Sånt där ligger jag och oroar mig för varenda jävla kväll innan jag ska somna, behöver INTE få det visualiserat för mig på nån jävla plattskärm, NO THANX!!! Fy faan!!

Kommentera

