Mitt badrum!

JAG ÄLSKAR ATT DUSCHA! Om jag är stressad eller nedstämd eller sjuk är min bästa medicin att duscha. Jag kan duscha i timmar, lätt!! NO joke! Men oftast duschar jag bara på 3 minuter. Skwätt swätt, fräsch om mitt fett. 🙂

Jag längtar något otroligt tills småbarnsåren är över och jag slipper ha en bajsblöjepåse hängandes 1 meter från duschen. Visst, det går jättefint att knyta ihop den och ställa ut i hallen innan duschen påbörjas men kom igen…!? Odören sitter faktiskt i ett tag och jag längtar tills jag har ett bajsdoftsfritt duschområde. Just nu är det ungefär så långt min dröm sträcker sig.

Men när vi flyttar sen, någon gång inom inte allt för avlägsen framtid, då är i alla fall ett fräscht badkar ett måste, och gärna något snajsigt duschmunstycke som ger jämn och bra spridning på strålarna. Och så något flådigt duschdraperi. Såg att det fanns massor av fina duschdraperin på dusch.nu Jag skulle personligen vilja ha något med fräscha frukter på, eller liknande. Kanske fiskar, näe, det är alldeles för obvious!?

Nåja… Än så länge får jag stå ut med mitt bajsdoftande duschutrymme, som passande nog även har bajsfärgat kakel på väggarna… Fresh och fashion och högtidligt värre skare va!!

reklaminlagg

 

Kommentera

