Förstörare

Kränkta människor kränker…. 

Jag har 2016 skrivit en låt om… egenupplevda saker. Att vara någon som andra uppfattar som annorlunda fastän jag tycker det är dom som är konstiga. Diskrepans och motsättningar och känslor. Låten ska förhoppningsvis bli klar 2017. Grymma Bella är det som musik- och sångsatt projektet och nu är det mixtring å mastring (oh lord tror det heter så..?) kvar på låten. Fett! Jag lyssnar ibland på inspelnimgen när jag faller ner i gamla hjulspår å sörjer gammalt skit, då mår jag alltid bättre. 

Genom era projektioner…. är jag väl nu en narcissist…. som gillar och är stolt över mina egna åstakommanden..?

Anyway! Låten heter Förstörare. Jag e pepp på att få visa er alla ♡ 

Kommentera

