Sliter flåsbär!!

JUST NU har jag avslutat ett tre timmar långt redigeringsarbete på Musiker & Mamma-antologin. Och då har jag kommit… ja inte ens en tredjedel igenom denna vändan. Men det känns ändå SÅ bra. Fick ta hjälp av Jeppson som läste den engelska essän, då engelska inte är min paradgren, faktiskt. Aj tåk lajk diss venn aj spik, sou to säj.

Lunchade med Adis i centrum idag, det var riktigt nisse. ❤ Vi fikade på latte. Jag på 1 kaffe latte, han på 2 chilled chai-latte… Vi pratade om hur förträffliga hedersknyffel vi är. Haha, nejdå, vi pratade mkt om Musiker & Mamma-boken eftersom han är illustratör i det projektet. Och om… hans nya keps och…. jag vet ej!?

Näe, dax att hoppa ner i bädden nu. Tjao sarong på er alla klätterapor.

Kommentera

