Emotionellt 

2 år sen… för 2 år sen låg jag och frusta och krysta för att klämma ut min 4080 grams Minililla ♡

Självklart är det en dag att fira. Men… jag känner mig oxo ledsen. För 2 år sen fick jag min postpreggokropp med förslappat och nervskadat underliv. Med hängmage och en hållning som är noll trots coreövningarna å knipträning dagligen och posturesele på jobbet. 
Tog en bild på mig själv i morse å ba… nä! Så här trivs jag inte. Med det sagt. Jag kommer inte förändra ett skit för jag har inte ork eller utrymme för hunger och träningspass. Jag får helt enkelt konstatera bara att det inte blev helt bra med kroppen efter 2 graviditeter å förlossningar nära inpå varandra… 

Det blev ju jävligt bra barn iallaf. Men inte fan påverkas min självkänsla av det. Dom är sina egna, jag är min. Mina komplex, hur min kropp ser ut är oavsett hur fantastiska dom är.. 

kapissscchhhhhh..? 

Kommentera

