Kul med intervju

En intervju med mig på Hymn.se har kommit upp i samband med releasen av Musiker & Mamma. Roligt roligt. ❤

I övrigt tar vi det bara lugnt här hemma. Myser och tankar fint-väder-energi typ! Ungarna verkar behöva hemmamys och ”bara vara” och vem är jag att förvägra dom det?? 😉 Just nu sitter storlillan här bredvid mig med en fågelbok innehållande vanliga svenska fåglar och kollar in vad fiskmåsar och kråkor äter och gör. ❤

Jag älskade såna faktaböcker när jag var liten. Hade en med Sveriges landskapsdjur, en Svensk flora och en svampbok som liten, som jag bläddrade mig tokig i. Minns att blomman Majveronika var en särskild favoritsida. Min bästis hette Veronika och jag är född i maj… jaja.. ni kan nog förstå resten!

Bildresultat för majveronika Majveronika

 

Kommentera

