Under wattah…

Idag har jag skådat fåglar med min äldsta lilla. Vi såg Fiskmås, Gråsparv och Skata! 🙂 Det är så kul med en liten fågelbok med kryssrutor för barn. Vi ska försöka skåda igenom hela boken i sommar. Vi har också lootat Kolmårdens hemsida på djurbilder och Bamse-bilder, deltagit i deras Bamsetävling och bara pratat om olika djur. Så kul nu när båda barnen kan vara med och prata, peka och verkligen kommunicera. ❤ ❤ ❤

I övrigt är det lördagsgodis, myshelg, bara ta det lugnt och ladda batterier etc. Mycket vila och mycket pyssel. Lata dagar och närhetstankning. Det behöver jag med mina barn, och dom med mig, tror jag. Det känns så iallaf. ❤

Igår blev det en till vända till Sachsska barnsjukhus pga misstänkt urinvägsinfektion på ena ungen men det verkade vara lugnt, inga baciller så vitt läkarn kunde se på de prover vi fick ta för ungen. Vi får lämna in lite fler prover senare, om det inte lättar inom nån vecka. Känns ändå bra.

18109506_1325940964126812_1884272503_n Har oxo fotograferat en klassisk vårbild. En Busilago.. eh. jag menade en Tussilago. JAPPZZZ hejdå!

omslagmm4show

 

Kommentera

