1500% av RDI

Just nu går jag på D-vitaminkur. Den är 1500% över rekommenderat dagligt intag av D-vitamin. HEJ HEJ HEJ D-vitaminBRIST!!! Hade 22 av 75 D-vitaminmätningssiffror. haha. Nåja. Heja kroppen, snorka i dig vitamin nu.

Äsch och jaha… Life in it self… Idag har vi varit hos syrrebyrr och fikat och myst, kollat på deras obefintliga fiskar etc. Mkt najs.

Har jag btw nämnt på bloggen att en serie jag ritat om rebellodling kommit med i en seriebok om Trädgårdsliv. 😀 Den kommer ut här i sommar, jag kommer länka så fort jag vet nåt om dess försäljning etc. JIPPIE kul!

Kommentera

