Daily Archives: juni 4, 2017

Energin pendlar

Det är inte bara pigga ben och ögon här, så att säga!!!

Jag fick ju min D-vitaminkur nu för 2 veckor sen och jag har tagit mina piller VARJE dag, 3 ggr om dagen. Så himla vitaminbooostad aså! 😉 Men! Det tar ju tid att fylla på depåerna och även om jag känner förbättring så håller inte orken hela vägen alla dagar. Men! Det skär inte in i själen längre när ungarna gråter (om dom inte gjort sig illa eller så, men jag menar allmänna gnällgråten som jag inte orkat stå emot för 5 öre när jag varit uttömd) och jag kan hålla tråden i samtal och tankar igen. HALELUUJJUJUJUJJAAAH!! ❤ Bara att knapra vidare och hoppas att allt är ok i slutet av sommarn då jag ska ta alla blodprov igen.

I övrigt… ja vadå!? Jo jag ska till Almedalen, Gotland på releaseevent för förlagets nästkommande utgivning. Tre sånger till dikter av Bo Setterlind heter publikationen och är ett nothäfte av en kompositör jag funnit samarbete med genom lookforskill.com. Releaseeventet består av ett föredrag på en seminariescen där jag och representant från lookforskill.com kommer snacka om releasen och om plattformens möjligheter etc. Fett!

Bara en månad kvar till release, därefter ska jag satsa hel<3 på mitt eget manus som måste genomläsas igen och redigeras.