Daily Archives: juni 8, 2017

Depp..

Känner mig deppig… faktiskt. Pga lite saker. Känner mig som en dubb i ett gammalt utslitet dubbdäck. Borde legat o snarkat för länge, länge sen.. BUT HEY? iNTE BEHÖVer väl MAmmor SOva???

Skit…

Snart kommer dom plasta in hela huset för fasad och fönster-renovering. Hejdå balkong, hejdå allt fint jag fixat på balkongen, hej då 1.5 meter boarea från alla fönster… FAKK DAT!

Btw, var hos huddoktorn idag, ingen cancer utan inflammatorisk eksem bara. Mums. Så nu har jag fått salva för saken, och allt är biff, piff, colan, kolan, hej..!

Har skickat efter lite vykort till förlaget ikväll oxo, efter mkt om och men… tror dom kommer bli jävligt coola. Dock ska jag typ inte ha dom själv, utan skänka dom i spons till en bra grej.

Nåja, ni lär få se dom här på bloggen inom kort, för kort är det ju så att säga. Vykort!

AJA hejdå!

Ni försökte begrava oss, ni visste inte att vi var frön!!! -Assholesonlines insta.

