Mycket glömt, lite gömt…

Hej hej

Släktforskningen fortgår och jag rotar fram det ena med det fjärde. Hellevi Albertina är nog det mest exalterande men även en del artiklar, en dom etc osv finns att götta sig i. Så himla intressant och se vart jag fått allt ifrån. 😀

Hösten är ju här, för alla er som inte har några armar, ben, syn, hörsel, känsel, smak, finns man då? Nåja, hösten är iallaf här! Jag gillar faktiskt höst, jag gillar vår, sommar, höst INTE vinter! Fy vad intressant kuriosa från mig till dig!

Idag ska storlillan på bästisens kalas, hon e taggad, färdigklädd, vi ska snart iväg o köpa en present. Studsbollar blir det, för det har hon å det bestämdaste bestämt!! Jag tycker personligen att det är en utmärkt present! Så vi kör!

20170716_194703 I övrigt. Dricker crush och ba glider life… Skriver dikter, redigerar manus. Jobbar. Chillar mommy-life.

Snart drar jag och Ali till RYSSLAND! whohow, fixat visum, fixat pass, fixat biljetter… fixat oss själva?! aaahahha, det återstår att se. Lite rädd är jag.

Kommentera

